NICK AND MILEY

Gud vad chockad jag blev, trots att jag visste att det skulle spela in en låt tillsammans (Jonas Brothers och Miley) , om jag inte har fel, eller så är det bara Nick. Detta är historiskt att se Nick och Miley tillsammans, ett bevis på alla dessa rykte om att de skulle vara ovänner, de är ju vänner och det glädjer mig, men å andra sidan förstår jag inte varför alla dessa  konsitga saker hon har haft för sig ex: Golden Globes, ni vet vad som hände. Iallfall de ska spela in låten "Pass It On" tillsammans. Nick ser ju inte glad ut alls, inte så konstigt alla paparazzi följer efter han vart han än går..tänk er ett liv utan ett privatliv.

Hon ser så glad ut & så är Nick så snygg,



Och så är hon så vacker & snygg det får vi inte glömma,!



Bilder : Posh24.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0