POISON IVY

Ibland så överträffar jag mig själv. Men bara ibland. För några veckor sen när World Tour:n släpptes spelades en ny låt i början och sedan fick jag veta om den nya skivan så jag kollade igenom alla låtar och rätt som det va en dag , så sjöng jag en låt: Everyone's allergic to POISON IVY. Efter någon sekund tänker jag efter? Är det verkligen Poison Ivy som ska vara och visst hade jag rätt?.. Blev faktiskt glad över att skivans titlar är dem rätta jag såg, för det verkar som att den skivan kommer bli så jävla bra.. bara jag hör på Poison ivy kan jag tänka mig hur bra dem andra låtarna är..

Och en sak till albumet släpps 15 JUNI över hela VÄRLDEN..!
Gissa vem som är glad, trodde jag skulle få vänta i eveigheter..

Lyssna lite här och även på uppträdanden sjunger dem låten i början.. alla blir galna.



Typ döda mig nu, asså hur överlever dem?, jag vet inerst inne att jag kommer svimma och det är inte roligt alls blir jätte orolig..kommer fan inte klara det, tårarna kommer spruta som om vi öppnade en kran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0