THE CITY S1 E13

Efter att MTV slutade visa The Hills började jag titta på The City. Men ska börja titta på The Hills igen nu när dem är nedladdade så jag kan knallra vidare till Season 5 - bästa serierna förfan!

De passar så bra tillsammans. Denna scen är väldigt rörande , blir fan tårögd nästan,Jay lämnade Whitney för att satsa på sin musiken (turner osv)  han ångrade sig och kom tillbaka men blev inte som han väntat.. Jag hade tagit tillbaka honom om jag vore hon men å andra sidan  gör hon det rätta, hon fokuserar på sin karriär. Go WHITNEY!

Jay är en sådan gullig kille , jag älskar honom. Man ser klart och tydligt att han menar det han säger, han älskar verkligen Whitney på riktigt. Sen när han ber henne att ge förhållandet en andra chans - jag smälter.

Sett denna scen tusentals gånger jag lovar - blir bara bättre och bättre varje gång och musiken passar så bra in - PERFEKT!

The City - MTV Shows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0