THE HILLS

Jag blir så otrligt arg . Så sjukt arg att jag kan slita av mig håret, jag sitter nere i vardagsrummet och tittar på The Hills. Jag älskar verkligen det programmet och det var en evighet jag såg det senast. Men jag blir så arg och jag orkar inte titta på det pga SPENCER. Jag lovar er hade han varit framaför mig hade jag spottat han rakt i ansiktet , han äcklar mig så jävla mycket. Hur kan han vara så som han är? äcklig, egositisk  & provicerande. Att inte Heidi öppnar sina ögon någon dag och inser vilken skit han är. Hon förtjänar bättre. Han har tagit allt från henne , hennes jobb, familj & vänner. Men hon är så dum, hon inser inte vilka vänner hon hade vid sin sida och hon släppte alla för vem? Jo för Spencer den idioten. Åh jag blir så arg och det va en anledning till varför jag slutade titta på The Hills. Jag kunde inte hålla mig va tvungen att få ut min ilska hahaa..
Jag hade aldrig gett upp min familj, mina vänner och jobb för en kille, och speciellt inte för en kille som Spencer.

Men han borde typ dö eller något.. Finns säkert fler som tycker som mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0