TWEETY

Just nu tittar jag rundor på Twitter, it's awesome. Jag kollar igenom JB's som skapades för några dagar sen så det finns inte många inlägg, och även Mileys och Demi's läser när Demi skriver till Miley osv, vad Miley gör, det är så jävla coolt,  Jag ser liksom vad dem gör typ vatt hos Demi idag , jag blir så avensjuk, jag vill inte leva ett liv med paparazzi men jag skulle vilja leva deras liv utan den delen, ha en strålande karriär framför dig, ha coola kändisvänner. Vad mer? Jag tänker följa Twitter , det är grymt.

Följ även du dem och andra kändisar som skriver du kan själv bli medlem och skriva till dem och dem brukar faktiskt svara. Det va vad jag såg iallfall, Miley bruka fråga frågor till fansen så svarar dem. Det är så roligt när dem skriver att dem blir förföljda av papparazzi sen skrev Demi, mitt liv är inte så intressant, jag lovar.. inte när man blir förföljd. Det är faktiskt synd, paparazzi borde inte finnas.

Vackra Demi's Twitter är : www.twitter.com/ddlovato


Mileys Twitter är : www.twitter.com/mileycyrus - love her.



Mina älsklingar Twitter är : www.twitter.com/jonasbrothers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0