UKM

Skrev lite på min bdb om mina två dagar på UKM..

UKM


Dag 1- Jag och Lisa har jobbat som volontärer på UKM, första dagen var väldigt onödig. Vi gjorde nästan ingenting men sen på kvällen kom sånna dansare som lärde ut oss sån dans , inte kul det heller. Sen lekte vi en sån lek vid parken utanför, Hahha men vi hade kul på toaletterna ellerhur Lisa?

Dag 2 - Det va UKM och lisa försov sig haha, men iallfall vi kom dit och hade mycket att göra det va väldigt kul  faktiskt , såg på när alla soundchecka - Nadja = bäst och Johanna och Jazmin som sjöng - Busses & Trains - skit bra! Sen vi sprang rundor ner till locherna och letade efter folk som skulle uppträda, sen man lärde känna folk ochså och det va väldigt kul faktiskt , Circus gänget var riktigt snälla :) Sen gick vi rundor me typ Oula, Zina och Marija <3, Det roliga var att vi såg ****** dördör. Sen på kvällen vi städade toaletterna, inte frächt alls.. men dog av flabb hade sån energi i början sen så förvann det men flabba mycket iallfall.. SKIT KUL!

Lite bilder på mig och Lisa Fisa Prutt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0