TWITTER AND SAVANNAH

Jag är medlem på twitter nu, tro det eller ej , nu kan jag skriva till vem jag vill och det blir till JB, Miley och Demi och jag hoppas dem svarar.

Ni vet när jag blev ett fan av Jonas Brothers följde jag alltid Katie och Karliegh på Youtube som intervjua , träffa JB osv. och nu på Jonasbrothers.com som skrivs av tjejerna. Men jag följde även två tjejer som fick intervjua , träffa och gått på många koserter, och det var Kendra och Svannah. Jag har alltid vetat att Savannah sjöng och skrev sin egen musik, hon är otroligt duktig! Brukar gå in och lyssna ibland , men visste inte att hennes låt Goodbye hade blivit till en musikvideo. Jag är glad för hennes skull, trots att detta hände för flera månader sedan. Hon blir sakta men säkert känd snart, alla vet vem hon är nästan. Hon har även släppt två singlar som säljs på Itunes - det går säkert bra för henne nu..

Men ni hittar hennes på youtube:
 Savannah7448 och den gemensamma
youtuben är: SavannahKendraShow

Goodbye -
jag älskar denna låten verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0