Vatt hos Hanna

Now i'm home ! 

Igår:
Igår eftermiddag körde jag till min bästavän Hanna i Ljungbyhed. Har varit hos henne en dag och sovit över vi hade verkligen kul, när vi kom fram hyrde vi en film, sexdrive, sjukt dålig! Jävla B- FILM. Vi gick även ut med hennes roliga killkompisar, och hängde sen efter ett tag så springer en av killarna ut på gatan när en bil kör, sen andra gången kommer bilen igen och han springer fram sen börjar bilen jaga oss, herregud haha det va riktigt kul. Sen kom vi hem och la oss sent,
Idag: Vaknade tidigt för att Hanna skulle rida, så vi stack till stallet och det stank som in i, ja sen stack vi till fiket & köpte sedan glass, solade framför stuttsimattan(?) ett tag, varit ute och cyklat, kört moppe gjorde jag också :) Skit enkelt ju, sen sjutsa Hanna mig och vi körde runt i byn och även utanför någonstans, senare kom vi hem. Sen efter det har jag pluggat här hemma, ska nog förtsätta imorgon är riktigt trött. Men haft otroligt roligt med Hanna, vi ses snart igen :).

Det har varit skönt att inte va hemma, och bara va någon annanstans, men jag hade ändån inte kunnat leva i en by, men kul är det för en stund iallfall. 
 
Fast jag vill ut med mina vänner <3, så ska jag inte det ska vara hemma för en gångskull, kolla på 27 dresses som jag lånade från Hanna, vi e tvungna att byta ut saker annars ses vi nästan aldrig... ahha de va ett skämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0