VECKANS ARTIST: JONAS BROTHERS (IT'S ABOUT TIME)

Ibland så träffar låtar rakt in i hjärtat så att man blir helt gråtfärdiga, låten är så perfekt, så man gråter av glädje. Det händer många gånger måste jag säga. Därför har jag idag valt Jonas Brothers - It's About Time (albumet).
Musiken är så otroligt bra, dem har verkligen vuxit och utvecklas inom deras musik, det blir bara bättre och bättre för varje gång.. Lines Vines and Trying Times kommer bli sjukt bra.

Denna lyssna jag på igår, fick tårar i ögonen, men höll mig för jag var ute . folk skulle nog tro det var något fel på mig haha.. När Joe börja sjunga kom det.. han dödar denna låt i början.

Jonas Brothers - You Just Don't Know It.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0