WHEN YOU LOOK ME IN THE EYES

This is the song, this is how it all started.
Genom en låt som heter When You Look Me In The Eyes - en låt som jag aldrig lär glömma, den är otroligt vacker.Dem förändrade mitt liv, från en svår tid i mitt liv då min fafar dog, till ett liv med glädje , jag har gått vidare och det är tack vare dem. Deras musik. Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dem..

Vill ni veta en rolig sak?

När jag började lyssna på dem lyssnade jag på denna låt väldigt mycket, min bror sa , vad e det för musik du lyssnar på? så fula dem är blablabla.. sen några veckor efter hör vi min lillebror sjunga denna låten och inte nog med det min mamma också! Jag dog ahhaaa.. det va väldigt roligt, sen mamma kom jag hörde WYLMITE på radion..


Kommentarer
Postat av: MIMMI

Du kan skriva din msn på min blogg för den syns ju inte förrens jag godkänner din kommentar ;)

2009-04-12 @ 17:15:04
URL: http://passionforfashion.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0