YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND

Amen hejsan..
 
Haft fullt upp igår , men efter skolan så va det grillning i Påarp hos min kompis Tony, välsigt mysigt trots att vi nästan kom försent- va sura resten blev som väntade på mig och sabina på knutan- ja allt va mitt fel. Men när vi kom fram började vi grilla korv , hamburgare och så vidare satt vi ner och lyssnade på musik. Det va väldigt roligt och senare på kvällen sprang jag och sabina upp till viskan och va där typ 10 minuter sen sprang vi ner igen till bussen som gick. Vi är ÄKTA. HAHAH ingen fattar vad jag menar med det.. Men idag ska jag ha födelsedagsfest för min släkt, och så kommer Hanna ochså - love <3

En av låtarna vi lyssnade på - so coooooool favorit låten just nu -
tjejen äger ju!
Flo Rida ft Keisha  - Right Round


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0