ACTING LIKE THE JOKER

Ni vet redan att jag är ett stort fan av Heath Ledger.
Han är min favorit skådis och jag hoppas att han vinner en OSCAR
idag eftersom han är nominerad till bästa manliga biroll.
Om han inte vinner så kommer jag bli så sur. Han är värd en OSCAR.

N
är jag kikade in på en blogg så hittade jag detta, jag tryckte och han endast
titta 17 sekunder. Jag stoppade den och satt chockad i några sekunder med handen över
munnen. Detta ärSJUKT!  Jag tvingade mig se hela och en till sen som jag visar imorgon.

Killens röst är den samma och det va jätte obehagligt att se detta
ITS UNBELIEVEBLE.

För dem som inte sett filmen nedanför finns det riktiga klippet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0