ARTIST OF THE WEEK - BEYONCE

hello fellows!

Har tänkt igen om sak, för några månader hade jag något som hette "dagens tips" men slutade med det av någon anledning men tänkte börja nu men det ska heta " Artist Of The Week" , där jag tipsar en artists album och väljer ut låtar varje dag i en vecka och så vecka efter blir det ny artist och så klart väljer jag artister/musik som faller mig i smaken.
Det blir nog ingen Jonas Brothers ni har ju nästan "plågats" i 5 månaders tid. Haha och det lär bli fler.

Jag börjar med Beyonces UNDERBARA album som heter "Iam Sasha Fierce",  jag är besatt , hon är helt fantastisk och jag har hört VÄRLDENS BÄSTA BALLAD.  Här har vi den:

 Beyoce - Broken Hearted Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0