EMINEM - Gone Again

hello

Idag är det en rolig dag på något sätt, solen lyser och dagen känns bra , fast det är söndag. Men vaknade sjukt tidigt idag, 9.30? Men gick inte upp förrän 10.40 kollade på Never Back Down , my love <3 Men iallfall igår kom lite folks över hit och vi tittade på film och jag dog typ hundra gånger dom flippade lite då och då , spelade Gutiar Hero också. Men den stack sent på kvällen, sen såg jag en jätte obehaglig film, kunde inte ens titta så hemsk va den, men den heter, American Crime, se den fast den är JÄTTE hemsk. Men iallfall har fixat my closet nu , för det började spåra ut lite så jag fixade till det innan det blir en katastrof. Så idag vet jag inte vad jag ska göra, ut och springa en runda lite senare kanske plugga lite , Just nu lyssnar jag på legenden EMINEM, bästa rapparen helt klart, hans texter är helt obeskrivliga och det jag gillar är när han sjunger om sin dotter Haylie, det är jätte gulligt. Ladda även ner hans nya skiva "The Recovery"

EMINEM - Gone Again Obeskrivlig låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0