HELLO

hejsan people

Oj, har inte haft tid alls att blogg, haft så mycket att göra. Men i fredags så kom man hem efter att man inte hade någon idrott. SKÖNT! Men kom hem fixade och trixade med lite saker sen begav jag mig mot väla, handlade en vit BH, strumpbyxor och flätade hårband i korall och svart , mycket fint ! Sen kom jag hem och såg CHANGELING, riktigt bra film, rekomenderar den !

Lördag: Gick upp tidigt stack till skolan och va där på öppet hus sålde bullar och kaffe.. och så blev det att man sprang som en idiot sen, men det ingår i min vardag om ni ser hur jag springer här hemma hade ni tappat hakan, jag blir aldrig trött! Men efter det stack jag ner till skolan och sen hem igen och tillbaka igen av att jag glömde en del av mina pengar, köpte mina älskade skor (show you later). Kom hem tog en power nap på ca 1 timme gick in och fixade mig duchade och så blev det iväg på bröllopet som var helt GALET.

Idag:  Just nu lyssnar jag på Jonas Brothers, vad annars? Har jag tänk blogga ett par inlägg till sen blir det plugg, damsuga och se film KL. 9 på THE BREAK UP med Vince Vauhgn och Jennifer Aniston. Har aldrig sett hela filmen endast halva innan det börja lagga. KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0