HONOR SOCIETY

Hello

skriver om vad jag har gjort imorgon istället för jag orkar inte nu ska ta och plugga snart , fast jag inte orkar alls!
Igår hade JB en livechat och jag visste inte om det IGEN! Men det kommer fler om en månad säkert. Så kul klipp jag dog av skratt lägger upp i dag på kvällen eller imorgon. Men igår avr jag inne på Jonasbrothersfan.com (ägs av Katie and Karleigh ) Dem har det typ lyxigast får träffa JB och intervjua osv. Så kolla jag på sidan så stod det Honor Society , och jag tänkte va e det för något och tänkte just klicka innan mamma bara vi sticker nu ! Ja bara okej får se imorgon, så såg jag livechaten idag och Jonas Borthers är tydligen vän med dem och hjälper dem nu. Så jag har ett klipp här från november månad då dem uppträde tillsammans.

Honor Society tror jag är en grupp som sjunger R&B & Pop inspirerade låtar , vet ej om det är ett band tror inte det för R&B och Pop sjunger inget band. Men det är ganska bra påminner mig bara om Backstreet Boys(mina favoriter när jag var liten :) :).

Jonas Brothers och Honor Society 15/11 - Don't close the book , bra låt ett ex. på R&B.



Honor Society - Why Didn't I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0