I MISS JLO

Hej igen !

Jag satt och lyssnade på Beyonces låtar, sen sökte på JLO, och nu har jag lyssnat på hennes fina gamla låtar, alltså jag säger er en sak VET NI HUT MYCKET JAG SAKNAR HENNE,? har varit ett fan av henne i nästan 8 år, samma sak men Britney Spears och BSB, det var music på den tiden. Men hon är så jävla vacker fortfarande och jag saknar henne och hennes musik otroligt mycket, hon är bäst och jag hennes egna kollektion är så snygg, blir ju att man köper varje år.

Jag vet att jag säger det nästan om alla artister och ja jag har många jag gillar men det är som betyder mycket för mig.

Here they are :
Jonas Brothers , Mariah Carey, JLO , Britney Spears, Leona Lewis plus fler men dessa är mina favoriter. Verkligen ( Beyonce med) sen har jag andra manliga artister (förutom JB) som jag är fan av men inte lika viktigt.

Take a look..:

Jag avgudar denna låt och video, påminner mig om gamla tider..

Get right
 

Hennes senaste som kom ut 2007.
Ville visa den urgrymma videon fast det gick tyvärr inte så här dår ni se det live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0