JONAS BROTHERS - PLEASE BE MINE (SKÖN LÅT)

Jag verkligen älskar denna låt det är den första låten de skrev tillsammans någonsin.
Jag kan inte säga mer. Asså jag älskar dem så jävla mycket att jag nästan kan gråta nu.
Det betyder så jävla mycket. Deras musik hjälper mig så mycket. Jag tror att på dem
att det kommer säkert hålla på tills dem blir gamla och jag kommer inte sluta gilla dem,
Jag säger det nu och jag håller fast vid det.


Här har vi dem när dem spelade den på HOUSE OF BLUES den 23/11


Här har vi den inspelad 2005 med deras första album - IT'S ABOUT TIME.
Man hör på Nicks söta röst som förändrats lite. Men man hör fortfarande att det
är han medan Joes är likadan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0