JONAS BROTHERS POSTERS

Vet ni vad som hände igår?

Jo, jag satt och plugga sen kom mamma in med en tidning och jag bara OMG TACK MAMMA , TACK.
Sen hon bara det är från Anna , hon köpte den när hon va i USA (POPSTAR). Jag blev så glad och vet ni HUR stora posterna var? JO . SJUKT STORA. Och vet ni hur många jag fick ? 4 STORA och FYRA SMÅ ! Jag är så glad .

Nej dem ska inte hänga på min käraste garderob utan det får bli tillfälligt eftersom jag måste först ta bort en sak jag ahr på väggen vid min säng sen visar jag hur dem ser ut exakt! Sen finns det fler på typ Selena, Demi Miley och Twilight och den gav jag till Malak. :) Men nu har jag 10 st (!).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0