miley cyrus

Miley, Miley , Miley ... Denna tjejen är för skön ! Jag älskar verkligen henne hon är så grym på allt hon gör. Men hon är hatad av väldigt många , men jag gillar henne stenhårt hon är en urgullig tjej verkligen. Hade verkligen velat umgås med henne någon dag , fyfan vad kul man hade haft , hon är ju crazy.Men på videon är hon väldigt bitchig och det kan störa mig ibland, fast jag vet att hon gör det medvetet för att reta alla haters. . För om ni ser henne på intervjuer så beter hon sig inte så haha, utan det är vem hon är på riktigt tror jag. Men nu har jag fått höra sanningen hon ÄR INTE OVÄNN MED JONAS BROTHERS eller demi eller selena. Så jag hoppas att jag slipper skitet varje gång jag går in.

Miley and her sister Brandi


Snacka om att tjejen bjuder på dig själv.


Älska hennes stil kolla så snygg hon är , speciellt koftan svart + vit + randigt= EFFI

Kommentarer
Postat av: Malak

Hehe effi, vilken tur att du inte hatar henne pga jonas brother! MILEY (<333.. hehe, hon har alltid varit vän med dom och jag har alltid sagt att hon är det, puss effi !:D

2009-02-05 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0