TAYLOR SWIFT

hello

Igår gav jag filmen Twilight en chans till , jag är inget fan av den tycker den är helt okej( ändrade mig inte heller). Jag verkligen älskar Bella och Edwards kärlek. Tänk er så söta dem är, jätte gulligt att han bry sig så mycket om henne. ! Men såg den med min morfar , han tyckte den var bra , sen han bara slutade nu ?  Jag bara ja den fortsätter sen, Han bara okej : när? I december kommer nästa film. Han verka gilla den haha. Men iallafall gick och la mig tidigt och vakna strax innan 10 tiden. Jag var ute nyss och gick en lång runda med morfar riktigt fint väder ju! Sen blir den en runda till farmor.

Igår var jag ute en runda också. Mötte Afro och gänget vi hade kul och frös ihjäl.

Jag har börjat lyssna på Taylor Swift efter att Sabina tipsa om en bra låt , gilla jag verkligen hennes skiva! Visste vem hon var innan eftersom hon var tillsammans med Joe och jag visste även att hon sjöng Country music - inget jag gillar men när jag lyssnar nu så är det inte sån country utan mer lugna låtar , hennes röst charmar inte alls men hennes texter är så fina och musiken också.. Take a look :

CHANGE


Men något jag tyckte var fult var detta ofta man säger så på en show och över allt ( radio okså )
Hon har sagt till alla om hur Joe gjorde slut med henne snacka om att hon vill ha uppmärksamhet.
Men iallfall :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0