JONAS BROTHERS 22/2-2009

Jag försöker finna ord varje gång jag skirver om Jonas Brothers, men finner inte dem exakta, dem som beskriver hur stor min kärlek är, hur mycket dem betyder , hur glad jag blir av att höra dem , titta på dem, lyssna på dem och se hur de ger allt det har när det uppträder och se dem lyckas . Och hur mogna dem är för sin ålder. Hur ledsen jag blir av att höra om Nick's diabetes & hur ont i hjärtat det gör när jag ser honom berätta.

Folk verkar inte förstå att diabetes är farligt det med, att det kan påverka en människa och att man kan dö av det. Vissa tror att det inte är så farligt.

Det räcker med att han säger ett ord om det och tårarna kommer direkt och när jag hör den låten så tar det så mycket på mig & mest när han säger : For those who have sad that i inspire them , your my inspiration. Han säger det med gråten i halsen, så mycket älskar han sina fans. Jag kan inte förklara min stora kärlek till dem , den killen är min förebild, han inspirerar mig.

Part ONE



Här pratar dem om det någon gång kommer splittras. Jag blev så glad när jag hörde detta , det tror på oss och vi tror på dem. Jag ahr sagt det innan jag kommer alltid alltid lyssna på dessa, dem är en del av mitt liv och kommer alltid vara det. Folk tror att det inte blir så, men jag tror. Funkar det för The beatles som en gång var unga(också)  men vuxit har deras fans också vuxit med. Jag älskar hur dem svarar på hennes fråga, det är exakt det jag menat hela tiden men speciellt när:
Nick säger : This fans are different. SO TRUE.

PART 2

Kommentarer
Postat av: Chipichopi

Whaa! va mycket du skriver om Jonas Brothers! :O

2009-02-23 @ 23:35:59
URL: http://chipichopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0