VECKANS ARTIST : THE VERONICAS

Jag vet jag har inte hållt mig till detta men iallfall börjar idag igen och vi får se om jag hinner varje dag.
Men valde en grupp/band som jag själv lyssnar på och jag tycker de borde få mer uppmärksamhet men det kommer deras karriär är på väg upp och gruppen/bandet består av två tvilling tjejer Jess och Lisa. Gruppen sjunger Pop/rock och jag gillar dem väldigt mycket och de har verkligen talang.! You Go Girls!

Gotta love this song ( ni undrar inte hur glad jag blir av sån musik)



Här är en bild på Lisa (vänster) och Jess (höger). Detta är en gammal bild
Jess har nu blondt hår och det som skiljer dem är Jess's tatuering. Men
man kan skilja på ansiktena också. Min "favorit" är Lisa ( som person
och stilmässigt). Men det är båda lika duktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0