27 JANUARI

hejsan allihopa :) Idag var det skola , flippade lika mycket som i vanliga fall. Blivit en vana nu , riktigt roligt faktiskt när vi tjejer samlas så blir det som roligast. Men slutade sen väntade sabina oula & lisa på mig tills min grekiska börjar, very snällt :) Lika snäll är jag tillbaka, men va jätte trött somna nästan så jag fick gå hem , pluggat lite grann på Idrotts provet. Men ska börja skriva en uppsats nu tänkte jag , tycker det är kul att skriva , så nu ska jag det efter blir det lite läsning och springa om jag hinner, puss

& en snygg bild på vackra Miley Cyrus. Kolla så vacker hon är smilet ögonen,
håret och stilen ska vi inte snacka om, definitivt min stilikon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0