30 JANUARI

hello

Today var det skola, inget speciellt förutom att vi slapp idrottsprovet, tack gode gud! Men efter skolan så stack jag och Lisa ner till stan, hade bestämt mig att handla lite saker nu när jag har pengar så det blev det. När vi va inne i affärerna så blev Lisa sur på mig för att jag automatiskt drog mig till svarta och (randiga kläder), hon bara  NEJ INGET SVART! Haha, men det är sant jag dras automatiskt till svarta, gråa och vita kläder, jag har en sån period nu, vet ej varför men det ska ändras jag lovar. Fast jag gillar det är det ganska tråkigt att bara klä sig i sånna färger (då man älskar ljusa färger som (lime, korall och hallonrött) men det inträffar alltid på hösten/vintern våren/sommaren har jag aldrig mörka kläder på mig (nästan). Men jag vet anledningen till varför det blir så att jag klär mig i svart och grått/vitt, jo det är så att jag äger mycket grått (en av mina favoriter) för något tag sen hade jag sabina gnagandes på mig om gråa kläder, haha! Men jag tycker att grått och svart passar väldigt mycket så det blir automatiskt att jag bär en grå topp, med svarta jeans då det är snyggare ihop än ett par ljusa jeans, så där är förklaringen.

Men är även helt in love i randigt, ojoj så snyggt det är. Verkligen ska visa er min röd randiga tröja, den är superfin tänk er på sommaren med ett par jeanshorts. Men iallafall handlade även lite nya pärlor ska designa fler armband, hade värsta beslutångesten men det löste sig till slut. Kan visa en bild senare när armbandet är klar + de andra med systemkameran.

Randig tröja från Gina Tricot  (i större storlek)


Svart lång kofta från
H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0