ASIA KOCK

Hello

Idag vaknade jag vid 11 tiden åt frukost sen gick jag och morfar ut med tidningarna och vi blev klara på 1 timme. Det gick sjukt snabbt , men nästan alla är sjuka här hemma, min lillebror är värst och morfar är förkyld , mamma är lite och jag är påväg att bli frisk, så jag pussar helt inte någon.

Min dag today :

14.40 - in och duscha och fixa mig
16.00 - 17.00  - hämta upp farmor , för vi ska äta på Asia Kock nere i stan.
18.00 -  kanske ut en runda with the hoes. ( ser du detta så ring mig sabbe)
Kan utnyttja tiden då, ingen kommer vara hemma, mamma & pappa ska ut, mormor
, morfar & lillebror ska till munka, sen är jag själv så jag kan vara ute hela kvällen och göra
något roligt istället för att sitta hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0