DAVID ARCHULETA - A LITTLE TOO NOT OVER YOU

Jag har ingen ork för bloggning! Men slänger ändå upp ett inlägg nu så jag får det klart :) Men idag skola och sånt va så trött och la mig 45 minuter och sen vaknade , riktigt skönt :) Vill tipsa en låt som jag är helt fast i. När jag såg David Archuleta på AMERICAN IDOL i maj månad, för första gången , ville jag bara att jag skulle vinna , men det gjorde han inte men det har gått bra för han ändå och det gillas! Släppte sin första singel CRUSH som jag drogade under sommaren och nu ett album och denna låt äger allt! Texten och musiken är så jävla bra och David är en av mina favoritartister, som ni nog inte visste nej. Den killen är så jävla gullig, både som person och utseende mässigt. Take a look now it's time for a shower KISS
BTW: MANCHESTER LEDER 1-0 NU :) och matchen i söndags var ju bara fööööör bra 3-0 det ni! Laget äger för fan.

A Little Too NoT Over You



När jag hör CRUSH, så påminner den mig om sommaren 08 - jag älskar denna låten den
gör mig så jävla glad! Sorry för den dåliga videon men det fanns ingen annan som
jag kunde kopiera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0