GOLDEN GLOBE

igår så var det Golden Globe , och jag letade ju snabbt upp efter Jonas Brothers och så såg jag detta, fyfan vad skämmigt. Jag skäms, tänk att efter sången hon skrivit till Nick, vill hon att han ska hälsa också. Hon skämdes sjukt mycket, hon skrev att hon hatade honom och så vidare.Jag har inget emot Miley men det hon gjorde var riktigt lågt, inte sången utan att hon gick ut i pressen och snackade om deras förhållande som va för två år sen, fast de båda lovat att aldrig snacka om det.GO NICK.

Miley : hi how are you (till nick)
Nick : typ ignonerar henne, (fan vet jag men Ryan börja snacka så vi vet inte om han hade sagt hej jag tror inte det iallfall)
Miley till Ryan : Thank you for saving me (1:13) Sikken Bitch! Nu skäms hon. haha.

Men det sägs att de som såg hela, att alla ignorera henne hela kvällen och typ snacka med hennes pappa.

Here is the video :


Kommentarer
Postat av: charlotte

är det kul för dig att dom ignonerade henne hela kvällen:(?

2009-01-14 @ 20:57:24
URL: http://charlote.isk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0