JONAS BROTHERS - NO AIR

Okej, jag är fast kan inte slita min röv ifrån stolen och datan, jag ångrar att jag ens började titta på massa JB videor
Men iallfall här är en riktigt bra. Jag hoppas starkt på en R'N'B skiva från Jonas Brothers (för skojs skull, man får ju drömma). Jag älskar verkligen deras musik, men när jag hör R'n'b smälter mitt hjärta speciellt när mina favoriter sjunger.



                                HEEEEEEELT JÄVLA SJUKT,
Jag har alltid velat höra jonas brothers spela/sjunga R'n'B någon gång och nu när jag såg detta blev jag helt tårögd, på riktigt. fyfan vad bra Joe var, hans röst låter helt annorlunda, han är ju inte van vid sådan musik men fyfan bra jobbat killar, Joe sjunger, Kevin spelar gitarr och Nick trummor. AMAZIIIIIIIING , men jag hade velat höra Nick sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0