jonasbrothers

Ja, måste skriva en sista sak annars glömmer jag det men, tycker det är så kul att mycket händer just nu typ filmer J.O.N.A.S kommer snart, Camp Rock 2, 3D experience , nytt album i år, men lite senare dock. Måste köpa CDVU , finns på väla, glad jag blev :) Men det är riktigt roligt att mycket händer, och LIVE CHATTEN var igår, men visste inget om det :(.. Men iallfall kvalitén var jätte dålig och man hörde knappt va dem sa, men det var kul iallfall man fick veta massa saker som tex,Joe fick sitt körkort för både bil och motorcykel förra veckan eller något och Nick fick det före honom, lite skämmigt. Men även  deras lyckonummer och Nicks är 7 , då han alltid placerar sin favoritlåt på nr. 7 på CD:N.  Så jag gick snabbt in på Wikipedia och hittade track listan och det var en av mina favoritlåtar nämligen CAN'T HAVE YOU, som han själv skrivit , musik text ja allt, sen kunde man se vem som har skrivit vad , och Nick har skrivit 3 st själv ( med musik och allt). Men det är typ som Sorry , har han skrivit ju till Miley med musiken skrev dem alla tre. Så ja man fattar. KISS

Dör av JOES mössa, den var inte fin asså. Jag undrar vart den galna killen tatt vägen
haha, nej men Joe är så härlig, helt sjukt människa.



Jag typ dör av KEVIN här, när nick slänger en slängkyss till en tjej han bara
OOOOOOOOOH, WATCH OUT sen hans min, ahha. Så rolig, men det konstiga är att Kevin pratar ju alltid, medan
Nick snackar mer än nu, och Joe som alltid snackade är nu tyst, helt omvänd.


Kommentarer
Postat av: hej

vart går man in om man vill se jonas brothers live videoklipp? och vet du när dom kommer till sverige? skulle vara väldigt glad för svar

2009-01-20 @ 18:27:43
Postat av: effi

Hej, man kan gå in på youtube där man kan se videor från konserter. Nej det vet jag inte men det är bestämt att det blir en WORLD TOUR men vet inte om det kommer till Sverige men jag hoppas & gå gärna in på deras sida : jonasbrothers.com

2009-01-22 @ 21:24:14
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0