LA LA LAND

hejsan :) Helgen har vatt pluggfri , och så blev det plugg idag istället .. Helgen var helgrym, ojoj , men kan tyvärr inte berätta too much men ZINAS fest blev fan i mig lyckad. Riktigt roliga människor man satt vid och hade enormt kul.

Men iallfall förutom fest så har jag lyssnat på musik och jag är ganska fast vid denna låten, jag älskar Demi, sen jag såg Camp Rock tyckte jag det va något speciellt med henne förutom hennes underbara smile som ni kanske märkt, men hennes FANTASTISKA röst , jag ryser varje gång jag jag ser Camp Rock (slutet när hon sjunger This is me). Men videon är sjukt grym också  älskar 1:09 och efter sen slutet, grym text också , hela hennes skiva är skriven av henne och Jonas Brothers, inte konstigt att det är bra :) ! Men tyckte hon såg bättre ut utan lugg, lite mer vuxen men anyway , blir väl ut och gå idag PUSS



                                     DEMI LOVATO - LA LA LAND

& detta är sjukt .. helt fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0