MARIAH CAREY - HERO

Ni som känner mig vet att min absoluta favoritartist är Mariah Carey. Ingen kan någonsin komma i närheten (röstmässigt) Hon har den finaste rösten jag någonsin hört , men det finns en som inte är bättre men ligger på en andra plats och det är Leona LewisMariah Carey är anledning till varför jag älskar ballader, när jag var liten lyssnade jag på henne sjukt mycket och jag älskade verkligen hennes låtar. Men nu till saken , min favoritlåt  Hero har kommit i en ny version , så fint säger jag bara. Wonderful!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Åh jag älskar Hero :)

2009-01-12 @ 12:55:09
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh gud jag håller med om Mariah Carey! Kul att det finns svenska fans oxå! Hero är en låt som bara inte går att beskriva med ord...!

2009-02-22 @ 16:54:17
URL: http://prinsessanpaalerten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0