R.I.P HEATH LEDGER



Idag är det 1 år sen min favorit skådespelare Heath Ledger dog. Det är så hemskt att tiden går så snabbt, hur kunde en sådan underbar människa dö, han hade en strålande karriär framför sig med en stor talang. Jag klädde mig i svart idag för hans skull, för att "sörga". Jag gick nyss in på en blogg som också avgudar Heath Ledger, hon visade en video och skrev även varning för att hon själv inte kunde hålla sig för tårar.  Jag kunde knappt se hela , tårarna kom efter några sekunder, så jag säger det igen varning. , jag grät som ett litet barn speciellt när texterna kom, jag kan liskom gråta nu med, det är jätte hemskt, jag höll en tyst minut för ett tag sen. Heath we miss you. Btw: Han han med en sista film för er som inte visste den kommer under 2009, och heter The Imaginarium of doctor parnassus.

Texterna :
My Body aches for the sound of you voice, our chats , our laughs .. together.. I will love you forever (dad)
We were the ultimate soulmates. I felt both my life and heart have been torn apart. I will continued to talkt with you every day and love you as if you were here . (SISTER)

Jag kan knappt titta på denna bilden....
Tänk er så såg det ut för ett år sedan  R.I.P


En fin video från fansen till Heath Ledger..


Kommentarer
Postat av: MIMMI

heath <3

2009-01-23 @ 19:33:01
URL: http://passionforfashion.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0