sammanfattning

Hejsan har verkligen inte haft tid att skirva alls men börjar med fredag och det var skola, efter skolan blev det väla med mamma , köpte lite nya kläder :) Sen kom jag hem och bara satt framför datorn.
Lördag:  Vaknade vid 10 åt började plugga en timme sen träffade jag titti och sabina vid knutan vi gick till lite affärer, och sånt, sen till Palestina demostrationen och träffade Lisa där sen stack vi hem för jag frös ihjäl mig i converse och skinnjacka. Men iallafall kom hem fixade mig snabbt och sen skulle vi till mammas kompis i ängelholm mycket roligt, spelade guitar hero, spelade både fotboll och innebandy, och sånt smått riktigt roligt kom hem och sov sen.
söndag : Vaknde lite sent gick ut med tidingarna, kom hem pluggade lite sen började jag städa mitt rum, dettog nästan 4 TIMMAR, jag rensade min byrå kastade massa papper och annat, dammade av, damsugade och moppade, bytte påslakan och allt det dära, fixade garderoben lite och sen var jag klar jag avr helt slut men la mig ändån sent. Laddade ner massa album igår typ 14 st, haha fast hann inte med alla, tråkigt :) Ska fortsätta idag, men nu ska jag fortsätta plugga sen blir det kanske DR. KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0