SIMPLE PLAN -UNTITLED

Jag slänger upp ett inlägg innan jag går och lägger mig. Jag har alltid älskat denna låten sen den kom ut för nästan 4 - 5 år sen, så lång tid kändes som om det vore igår?. Denna låt är nog en av det finaste jag någonsin hört, jag har nästan smygälskat denna, utan att säga till någon. Men videon och texten säger nog allt, jag har aldrig sett finare video. Jag är ju som sagt svag för ballader.

Själv är jag inte något fan av Simple Plan för det är verkligen inte min stil, förutom denna och Perfect. Men min gräns går vid pop/poprock - (som Jonas Brothers). Jag verkligen avskyr rock , jag och rock går verkligen inte ihop, det konstiga är att hela min familj är äkta rock älskare, mamma( + hårdrock), pappa, lillebror. Medan jag alltid hatat det, tyckte till och med det va konstigt att jag ens lyssnade på pop/rock, men jag kunde inte motstå Jonas brothers lovely music, för underbart. Men på många sätt ser jag inte Jonas Brothers som pop/rock ibland känns dem till och med mjukare än andra poprock-band,mer åt pop , det är ju ett POP/POPROCK - band men alla skriver pop/rock (maybe it's same shit?), så alla pop/rock går verkligen inte hem! Men nu ska jag sluta babbla. Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0