TONIGHT

helt jävla sjukt ! Detta är musikvideon till TONIGHT , så snygg Joe är  1:45- 46 , Och nej jag tycker inte han är snyggare än Nick, eftersom Nick är i mina ögon perfekt, mörka ögon , mörkt lockigt hår, längden , och ja allt. Men Joe är snygg där för han är brun, och ja han ser inte alltid ut så  haha, nej men jag älskar Kevin och Joe lika mycket, men Nick är speciell, men jag älskar dem oavsett förfan, det betyder mucho . Men hela videon är helt sjuk, speciellt när Kevin står mitt bland alla fans och när fansen drar i stackars Nick och Kevin haha ja + mer..
och jag längtar tills FILMEN KOMMER PÅ BIO! snart så..


Kommentarer
Postat av: simone

OMG vet du om dom kommer till sverige???????? ;(

2009-02-27 @ 18:32:17
URL: http://simonep.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0