JONAS BROTHERS

Hejsan, skola idag och sånt :) Riktigt kul älskar fredagar, efter skolan var jag på väla handlade min ÄLSKADE frida tidning, love to den, står typ om Jonas Brothers varje gång, riktigt roligt ! Th- kan slänga sig i väggen , nej men det va någon som klagade på att det stod för mycket, fuck dig då. Men palla det  har ju inget att skriva om Th i såfall haha. Men iallfall blev lite basplagg , really happy, har känt shopping suget länge nu men det är över nu blev godis också, efter väla körde mamma mig ner till frittan hängde där och snacka i ett hörn, pretty good , imorgon blir det upp tidigt och träffa AFRO and the gang. KISS..Det händer så mycket saker nu,:

Det blir en Live chat snart, asså döda mig, world tour (sverige, kom till sverige) snart med, 3D FILM PÅ DH som handlar om framträdadena och även bakom kulisserna( gissa en gång jag har 3D GLASÖGONON HEMMA, tänk er det kommer vara som om jag är där), döda mig igen, och sist DET JOBBAR PÅ SITT 4 ALBUM, asså jag undrar en sak eftersom jag tyckte detta album var det bästa jag någonsin hört, tänk er det nya kommer vara HELT SJUKT BRA! happy me.

PS: We're really close to finalizing our list of nations and cities for the WORLD TOUR, so hopefully we will be seeing you really soon!

Bara för att hon tjejen klagade på Frida så lägger jag upp en video på BRUNIN UP - JB. Denna äger typ allt, älskar Joe i denna videon hans röst, rörelser . love.



3D EXPERIENCE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0