VEM KLÄR SIG SNYGGAST?

Jag har saknat min blogg om mode, så nu börjar jag igen så det blir både mode och musik. I hope you don't mind.

Jag har tänk på detta ett antal gången, Vem klär sig snyggt? , Ja jag har iallfall mycket att säga om dessa tjejer dem klär sig super duper snyggt ! Big Inspiration. Men det händer aldrig att jag kopierar en helt outfit för det. Utan kanske ta på mig något liknade och matcha med något annat, Take a look:

Nicole Richie - den vuxna looken,  När jag ser henne tänker jag alltid att hon klär sig mer "vuxet"
I jeans, tröja väska och
klackar brukar hon nästan alltid bära och det är så snyggt, men ibland föredrar jag låga sköna skor.




Ashlee Simpson - Den rockiga stilen - älskar jag !
Svart/vitt/grått är favorit färgerna och jag klär mig helst i dem
love rock chic - stilen.



Miley Cyrus - den lilla kamelonten. Love her style till max, ibland är den avslappnad
och ibland rockig, och håret ska vi inte snacka om, hej hårinspiration.



Vanessa - har alltid en söt look, är det något jag gillar med henne så är det att se
henne matcha sina fina väskor till outfits och har alltid en söt look.





Have a nice evening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0