5 MARS - I REMEMBER THAT DAY

Amen hejsan igen.

Skola idag då ja, gick ganska bra. Va inte alls på humör idag , gick lite upp och ner ibland. Men så är livet, kom nyss hem ska fixa lite grejer snabbt innan jag glömmer bort dem sen är det spanska plugg om jag orkar. Men jag hade lovat mig själv att inte lyssna på soundtracket till 3D movie:n men det gjorde jag för några dagar sen och jag DOG. Det som är så jävla bra är att låtarna är live, och vissa är nya men inte alla. Men en är med Taylor Swift och den andra med Demi Lovato. Det är så bra live, såååååååå bra att jag håller på att dö. Ingen playback, så som andra artister gör, det är väldigt tråkigt. Men lägger upp en idag och en imorgon eller senare idag fårse. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0