BESVIKEN

Jag är så besviken just nu, så besviken. Jag vet inte vad jag ska göra. Jonas Brothers kommer inte till Sverige och vet ni vad de kommer endast besöka 3 länder, Frankrike, Spanien och England. Det som stör mig är att det kommer turnera hela USA, varje liten stad ungefär. Istället för att dela upp det , och eftersom EU är stort det med, turnera i fler länder skulle vara bättre, det ska även till ASIEN och SYDAMERIKA.

Jag som var så förväntansfull så glad att jag äntligen skulle få se dem.
Det är inte roligt alls. Bara tanken att jag får vänta inför nästa, ett år.? kanske mer.
Men sånt är livet liksom, att få se dem uppträda är min största dröm, att få
uppleva lite av denna turnén med nya låtar. Skulle vara så bra.
Men JAG ÄLSKAR DEM LIKA MYCKET för det, man kan inte göra allt samtidigt egentligen.
Men det är inte över ännu,det kommer fler möjligheter, ny CD = ny musik,J.O.N.A.S kommer sändas men främst av allt 
 har jag 3D FILMEN att se på och där kommer jag vara en del av det...

Kolla bara in detta, säg mig ett fan som inte skulle vilja uppleva detta..


Kommentarer
Postat av: Mia

Det står på deras Myspace sida att de kommer till Malmö och Stockholm i Oktober 2009 <3

2009-03-15 @ 16:02:52
Postat av: effi

Jag vet :) fick reda på det igår.

2009-03-15 @ 20:10:34
Postat av: Mia

Jag blev jätte glad :) Ska KLART dit! <3

Bor i Malmö, så har inte långt att åka var dom än tänker spela i Malmö ;P

2009-03-16 @ 18:35:35
URL: http://mizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0