DEBATT OM KÄRNKRAFT

Jag håller på med plugg nu, svenska plugg. Vi ska ha debatter i skolan och gissa vad jag fick ? Jo, Kärnkraft. Så intressant tyckte jag då. Och inte bara det utan jag är för också. Nice. En till sak? Jo, jag ska debattera mot en person som alltid konkurrerar mot mig. Jag kände mig osäker, för det finns inga fördelar med kärnkraft men idag hitta jag nog med bra argument och jag blev mer insatt i detta och jag tycker kärnkraft är kul helt plötsligt , jag kommer nog vinna för dessa argument ja har, dem knäcker. Fast det gör inget om jag inte vinner denna debatt, för jag får ju själv ändå sätta mig in i en sådan situation där jag är emot men får agera för. Iallfall ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0