DEMI LOVATO ROCKS

SHE FUCKING ROCKS , THAT'S ALL I HAVE TO SAY

Detta är vad man kan hitta än så länge, och jag får nästan rysningar och kan gråta när som helst (inte bokstavligt talat)
SÅ JÄVLA BRA..
hennes album är ett av det bästa albumen jag någonsin har hört, det är exakt den musik jag älskar, och videon ska vi inte snacka om, Som tur är håller hon på med sitt andra album , hoppas det blir lika bra , fast det inte kommer vara samma stil , :(. Jag som tyckte om denna musikstilen , passade henne så jävla bra, men man vet aldrig hon kommer troligen fortfarande vara rockig av sig, det förvinner inte bara så. Denna låt skrev Demi till en hon älskade väldigt mycket..

DON'T FORGET MUSIC VIDEO (PROMO)

och så är hon så vacker också, måste nog ha världens vackraste smile..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0