effieffieffieffieffieffieffieffieffieffieffieffieffieffieffi

Så fint väder det är idag och igår(!).
Man känner verkligen att våren är här har kunnat ha min skinjacka i två dagar nu!. Riktigt skönt så slipper jag det stora tältet, men men vår vår vår, snart fyller man år och våren är min favorit årstid / sommar med fast våren är fin väldigt fin.
Iallfall igår var jag hos tandläkare INGA HÅL! happy happy.. det tog bort tandsten och polerade bara, inte nog med det utan det blödde en hel del också och min tandläkare var jätte ung, denna gång ( runt 19 -20). Hon var duktig iallfall.
Idag ska jag plugga fysiken som jag redan kan :) , och även läsa ut boken som jag läste igår, den är snart klar., efter det ta en titt på min uppsats sen är jag fri, så jag bör börja tidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0