GODMORGON

godmorgon.

Jag som va uppe så sent så jag kunde sova länge men nej, blev väckt av att pappa och lillebror snackade här på övervåningen. Knappt kul, men jag försökte somna om med det gick inte heller. Ja så jag får väl ta och äta en frukost nu och inom en timme kanske jag kan börja plugga resten av engelskan, igår satt jag 1,5 timme med det (A). Men idag blir det engelska, matte och så får jag påbörja med fysiken som vi har prov på nästa vecka. Senare mot kvällen så kan jag kanske sy in ett par jeans och sy upp 2 par. får se om jag orkar med det. + att jag ska damsuga och sånt idag.. KISS

P.S Jag är så glad över mina posters, tänk er jag vakanr upp ochd et första jag ser är dem. :D
Men fotade igår så vi får se om jag kan lägga upp idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0