I didn't know that at fifteen

God morgon, vaknade av att jag drömde en dröm om Jonas Brothers igen, snarare Joe, såg ingen skymt av dem andra, iallfall så va jag hemma hos han och jag tror vi va tillsammans fast de va en annan tjej med oss också, så jag vet inte minns inte men minns att jag hade sjukt ont i min höft, så jag vaknade av att jag hade "ont" i drömmen men inte i verkligheten, så när jag vaknar upp så märker jag att det är en dröm så jag bara : NEEEJJ, och lägger mig men sen kom pappa in efter en halv minut typ och väkte mig :(.. iallafall kom hem för ett tag sen. Blev även ett besök på STARBUCKS , jag ångrade att jag inte gick dit förra gången, men denna gång bad jag om att gå dit och handla mig en god Frappucino Caramel. Så gott ! Visste redan om alla smaker då jag läste en tjejs blogg som smakat på dem flesta och Caramel såg godast ut och det va den också. Ingen kaffeälskare här , men den gick :) Nu undrar jag om Espresso House har någon liknade kall kaffe. :D

 Förövrigt sitter jag här ock lyssnar på Taylor , har ingen lust att sova , inte så konstigt heller. Men får väl sitta här en stund till och sedan städa och sätta upp mina posters ! Idag måste det bli av thats it..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0