Jag och Justin = ?

Ja det regnar? Hur kul som helst va.. nej jag vill ha vår. Men fick ändå ge mig ut i höstvädert och sendan till väla för att träffa hanna och hennes mamma, mycket trevligt ska till dem på påsklovet. Handlade inget för att det inte fanns något snyggt, men iallfall, efter väla stack jag ut en runda med titti och några till sen nu är jag hemma ska in och duscha snart,..

omg, gissa vad jag drömde om, om Miley , att vi var jätte bra kompisar och ja va hemma hos henne sen va Justin Gas ton också där, asså så snygg han är och var i drömmen också, typ han flörta med mig hela tiden och så, sen gjorde han slut med Miley för min skull  och Miley blev jätte ledsen, så han även utan tröjaaaaaa, såg exakt ut som på bilder. Ojoj, sen drömde jag om Tokio Hotel ahhahaa, och Kenza var där och hennes kompis dem kramade killarna och jag såg på, andra gången jag drömmer om Tokio Hotel, kanske borde jag börja lyssna? hahahah nej, inte min smak. Men gillar en låt som jag måste hitta asså videon var sjukt bra också.

Love the picture by the way. Helt galet snygga dem är,
Älskar när Nick bär vitt det passar han så sjukt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0