JOJO'S NEW ALBUM

Jag har aldrig sagt detta men när JoJo kom ut med låten "Too Little Too Late" I agusti 2006 , blev jag helt tagen av henne och hennes underbara röst. Jag har varit ett fan sen dess, men under dessa 2,5 år har JoJo inte kommit ut med någon ny musik, jag sa aldrig att hon var en av mina favorit artister eftersom jag trodde hennes karriär var över, och jag har faktiskt tänkt på henne och undrat vad aom hänt med henne? Och vet ni vad? För  några månader sedan fick jag höra att hon släpper ett nytt album denna vår, Albumet heter : "All I Want Is Everithing". Jag blev så så så glad, jag vet att det albumet kommer vara bra hon är en fantastisk R'n'B sångerska. She can count on me, jag ska köpa hennes album för att stötta henne.

Live 2006 Too Little Too Late



De nyaste jag kan hitta, helt fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0