Jonas Brothers is coming to SWE

Hello beautifuls.

Livet leker asså. Jag menar allvar, är så glad att det inte finns. Och jag vet att jag inte bloggat men har inte hunnit alls, men börjar med igår och sedan en glad nyhet.
igår: Gick jag upp tidigt och sen stack vi och kolla in en bil till mamma and bought it och vi får den på tisdag :) Där hände en sak också. lovelove, iallfall mer berättar jag inte, it's too personal. Men efter det stack vi en väldigt snabb runda till väla åt och sånt + köpte en vit slapp tshirt, efter det stack vi hem och sedan till Klippan. Sen hem efter det.

Idag:
Idag gick jag upp tidigt gjorde tidningarna med mamma, 1.05 min. Reckord. Haha, efter det duscha jag snabbt och sen kom min gudmor och hämta oss så stack vi till Väla för att ta det lungt och shoppa, blev sjukt trött efter en stund, iallfall fick  med mig ett läderarmband så cooooooolt och ett par finnaly gladiotorsandaler. Sen efter väla lagade jag mat med mamma , duktig som jag är sen har jag pluggat också. Nu ska jag ta det lungt och slappa, för jag är så trötttt..

Den glada nyheten är att JONAS BROTHERS KOMMER TILL SVERIGE (31/10) OCH INTE BARA TILL STHLM UTAN TILL MALMÖ OCKSÅ! Fick reda på det igår och fyfan vad jag grät, jag lovar er, det finns hopp bara man tror på dem.

Kommentarer
Postat av: simones

ahhahah TÄNKTE SKRIVA DET TILL DEJ MEN DU HADE REDAN SETT DET HAPPY:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

2009-03-15 @ 23:36:10
URL: http://WWW.simonep.blogg
Postat av: othtjejen

=)=)=)=)=)=)=)=)=)

2009-03-17 @ 16:01:22
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0