JUSTIN GASTON

Jag kollar alltid på hennes videor jag jag dör varje gång. När jag hörde Justin sjunga för första gången va det när han var med i Nashvilles talang contest, något sånt. Men tyckte inte han var bra alls om jag ska säga men när jag såg denna för några dagar sen måste jag säga att jag tycker han är väldigt bra. Han verkar vara en trevlig och snäll kille, han är lite tystlåten, men han verkar mogen iallafall. Miley den lyckosten! Låten handlar säkert om henne, hon tittar på honom och klappar han hela tiden, sen han bara : She makes me happy sen tittar han på henne, och man ser det på Mandys blick.. Urgulligt! Men kollar gärna in han på JustinGastonOfficial där han sjunger andra låtar.

Now i'm in love with him, haha men hans personlighet räckte här.
Justin Gaston - She Makes Me Happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0