MILES TO GO

SERIOUSLY give me that book now!

Heter Miles To Go och är en självbiografi om Miley Cyrus.(8/3 2009 släpptes den)
Jag är väldigt intresserad av den boken och helst på engelska.
Så fort den kommer till Sverige ska jag köpa den, jag har sagt
detta innan , jag skulle gärna vilja byta liv med henne, hon är bäst
när det gäller allt, och nu kan jag ändån få veta mer av hennes liv genom en bok.
Det mest intressanta är vad hon skirivt om Nick, hon har upp till 100% skrivit om honom
men får hoppas på inget avslöjande för hon har redan gjort ett misstag och berättade
allt om deras förhållande i media, Väldigt dålig stil. Så hoppas att det inte står
för mycket om honom, it's not fair, för Nick förtjänar inte att bli behandlad så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0